Reklamı Gizle [x]
F11 tuşuna basarak tarayıcınızın araç çubuklarını gizleyebilirsiniz.
TekParçaHD
Part1Vk
Part2Vk
Part3Vk
TekParçaVk
Hemen Paylaş!
Yorum Yap

Dublörlük yapan ve üst düzey araba kullanabildiği için geceleri de soygunlara katılan bir sürücünün (Ryan Gosling) yaşamını anlatıyor. Sürücünün yaşamı, komşusu Irene’nin (Mulligan) hapisteki kocasına yardım etmeyi kabul etmesiyle daha da tehlikeli bir hal alır. Bir anda kendisini Los Angeles’ın en tehlikeli adamlarının hedef listesinde bulur. Şimdi hem kendi hayatını, hem Irene ve oğlununkini kurtarmak için yapacağı tek şey en iyi bildiği şekilde sadece araba sürmektir. Hossein Amini tarafından kitaptan uyarlanan filmin başrollerinde bağımsız yapımların yetenekli oyuncusu Ryan Gosling ve Carey Mulligan ile Bryan Cranston var. Yan rollerde ise Albert Brooks, Christina Hendricks, Ron Perlman ve Oscar Isaac bulunuyor. Film 64. Cannes Film Festivali’nde En İyi Yönetmen Ödülünü kazandı.

İzlenme:
71.621
Orjinal Adı:
Drive
Yönetmen Adı:
Nicolas Winding Refn
Yapım Yılı:
2011
IMDB Puanı:
-
Oyuncular:
Ryan Gosling, Ron Perlman, Carey Mulligan, Christina Hendricks, Bryan Cranston, Oscar Isaac, Albert Brooks, Tiara Parker, Jeff Wolfe, Chris Muto, Steve Knoll, Christian Cage, Cesar Garcia, James Biberi, Tina Huang

Drive – Sürücü Filmini izle (Türkçe Dublaj) Tek Parça Full hakkında 11 yorum yapılmış...

  1. süleyman diyor ki:

    hayatımda bu kadar berbat bi film görmedim..
    baştan sona zaman kaybı…
    o yönetmen o ödülü bi tarafına soksun..

  2. mehmet diyor ki:

    duygusal bi film çok hareket beklemetin

  3. mechul diyor ki:

    bunu fiml diye cekenin piyasaya sürenin ımdb de puan verenın bu sıtede paylasanın ALLAH bin türlü
    iyliğini versin.

  4. Ömer diyor ki:

    Film çok değşikti izlemeye değermi değmezmi bilmem ama çok değişik ilk defa böyle bi tür film gördüm. Zaten filmin yarısı adamın düşünmeleriyle geçiyor.

  5. ZAF diyor ki:

    Ya Böyle DAndik bi film ilk kez izliyorum mal mal bakıyo adam konuşması bi kere bayıyo insanı. filmin adı sürücü ama 1 sahne var sadece araba ile zaman kaybından başka bişey değil

  6. jack diyor ki:

    Ya siz filmden ne anlarsınız bu filme en başda hareketli bol aksiyonlu bi film olarak izlemeniz hata zaten aslında sizinde suçunuz yok filmin sinopsisini daha detaylı anlatsalar batmanciler de bu filme değişik gözle bakardılar film on numara

  7. muhammed diyor ki:

    Bu tür eski okul filmleri daha çok yapsalar keşke. Mükemmeldi.. Son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi. 10/9

  8. coco diyor ki:

    on numara film izleyin pisman olmazsiniz yukarda yorum yazanlar bos konusan film kültürü pek olmayan tipler heralde carpici sahneler mevcut aksiyon tam tadinda abartidan uzak gercekci …. daha yazardim o sacma yorumlari yapanlara guzel cevaplar da gerek yok … son söz ..film iyi beyler

  9. Dodo diyor ki:

    Fİlmden anlayana mükemmel

  10. tuba diyor ki:

    hayatımda izlediim en kötü film saçma hareketsiz bütün tırnaklarımı yedim sinirden

  11. Ahmet diyor ki:

    Filmdeki bağlantıları yazan senarist düsünme kabızı galiba

YORUM YAPIN


""TRANSFORMERS 4 TURKCE DUBLAJ"izlemek istiyorum"
"cok guzel bi film hepinize tavsiye ederim"
"harikaaa :)"
"lan ! adam sewdiği icin okadar izlemiş olamazmı salak ! illa"
"çok iyi çok güzel hoıa"